8 mjeseci
Male grupe
Diploma
Upis u e-radnu knjižicu
Program usavršavanja za Dizajnera interijera osmišljen je kao nastavak edukacije za polaznike škole Callegari koji su prethodno završili program za Stilista uređenja unutarnjih prostora.
U ovom programu proširuju se i produbljuju znanja stečena na prvoj godini edukacije, a program je usmjeren na dizajniranje interijera poslovnih prostora kao što su uredski, prodajni-trgovački, ugostiteljski, uslužni ili drugi prostori poslovne namjene.
Tijekom programa usavršavanja polaznici uče strukturu projekata interijera stambenog i poslovnog prostora, grafičku prezentaciju projekata, usvajaju postupke izrade kompletnog projekta interijera - tekstualnih opisa, grafičkih dijelova projekta, izračuna i troškovnika, analiziraju i vrednuju vlastiti rad, itd.
Učenje izrade projekata interijera pomoću CAD informatičkih alata za 2D crtanje, 3D modeliranje i 3D renderiranje sastavni je dio nastave.
Temelj naše edukacije je produbljivanje teorijskih znanja kroz individualne projektantske i dizajnerske zadaće na konkretnim projektnim zadacima uz visoki udio mentorskog rada sa svakim polaznikom pojedinačno.
Naši polaznici praktično vježbaju projektiranje interijera poslovnih prostora i stječu znanja o funkcijama, pravilnom odabiru namještaja i opreme u interijerima, odabiru boja, pravilnoj primjeni vrsta, tekstura i završne obrade materijala. Tijekom terenske nastave polaznici povezuju teorijsko - stručni rad s praktičnim radom na terenu i razvijaju vještinu komunikacije s klijentom.






Naši polaznici educiraju se kako bi težili inovativnom dizajnu interijera, interijeru po mjeri čovjeka, funkcionalnom dizajnu koji je siguran, s dovoljno mjesta za sve djelatnike i klijente, ugodan za rad i boravak te koji pozitivno utječe na zdravlje zaposlenika i radni učinak.
Stručan pristup i kreativnost najvažniji su čimbenici za budući poslovni uspjeh. Sadržajima i metodologijom rada u našim programima dizajna interijera, uz stručnost, kontinuirano potičemo razvoj kreativnosti kod naših polaznika, držeći da je kreativnost formula koja vodi uspješnom poslovanju u 21. stoljeću.