Double PASS - nova modna kampanja naše alumne SUZANE VULJAN

Uspješna modna dizajnerica, naša alumna modnog stilizma, Suzana Vuljan, svojom nedavnom modnom kampanjom Double PASS iznova dokazuje živost i potencijal hrvatskog modnog dizajna. Iako je cijeli svijet nakratko stao i sve otežano radi, nju to nije omelo da kreira i stvara neke nove modne priče koje "žive" ne samo u gradu pod Marjanom, nego i van granica lijepe naše. O čemu se radi Suzana će nam ovom prilikom najbolje sama ispričati...


Suzana, za početak, možeš li nam ukratko predstaviti svoj rad od školovanja do danas; svoj napredak, uspjeh, kao i poneku prepreku na koju si nailazila svih ovih godina? 

"Sve je krenulo davno kada sam upisala tečaj krojenja i šivanja u tete Đurđe, no to nije bilo dovoljno za sve ono što sam ja zamislila pa sam krenula dalje u školovanje. Škola Callegari mi je pomogla da usavršim svoje crtačke sposobnosti i izložim svoje prve kreacije na revijama.

Napredak se postiže vlastitim razvijanjem sebe kroz muziku, sport, knjige, izložbe, putovanja, koncerte, i to je način za jačanje vlastite kreativnosti. 

Prepreke su uvijek tu, ništa ne dolazi lako. Uvijek je ulog velik i prihvaćaš rizik jer nikada ne možeš znati kakve će biti reakcije na ono što nudiš publici. Ponekad realizacija proizvoda ne ispadne kako zamislimo ili se komunikacija s prodajnim mjestima ne odvije u smjeru u kojem želimo... Puno je uspona i padova, ali ništa što se dogodi nije uzalud jer to je jedini način za napredak. 

Kada sve zbrojim i oduzmem moja definicija uspjeha je živjeti kreativno!"


Nova kolekcija je tu; opiši nam kako je krenula ova još jedna tvoja modna priča?

"Novi projekt nastao je iz ideje da se vratim starim korijenima - grafici i spojim je s modnim dizajnom. Ideja je bila razviti unisex street style brend. Ljubitelj sam minimalizma i takav pristup dizajnu sam zadržala od samih početaka. Minimalizam za mene može biti glasniji od šarenila u kombinaciji s dobrim krojevima. Kolekcija trenutno u ponudi ima majice dugih rukava u tri boje gdje sam se poigrala s geometrijom i bojama, mreža jaknu koja je izrađena od mreže koju možemo vidjeti na košarkaškim dresovima, a ostatak kolekcije su print majice. U ilustracijama sam također zadržala minimalizam, trenutno u ponudi imam nekoliko različitih printeva. Kako će se priča razvijati dalje još ne znam, zasad mogu reći da s vremenom planiram uvesti još neke odjevne predmete."


Koliko dugo si radila na kolekciji i kampanji?

"Od ideje do realizacije prošlo je osam mjeseci. Potrudit ću se detaljno opisati smjernice za osnivanje brenda za sve koji razmišljaju o tome. Prvo o čemu sam promišljala bio je sam naziv brenda, odlučila sam se za izraz iz sporta "Double Pass" jer sam cijelu priču htjela povezati sa sportom. Zatim sam s dizajnerom iskomunicirala dizajn loga za brend. Također sam upisala doškolovanje za rad u grafičkom programu Ilustrator i dalje se usavršavam na tom području. Otprilike mi je trebalo mjesec dana za dizajn majica i ilustracija. Bilo je bitno izabrati dobru tkaninu koja će odgovarati dizajnu kojeg sam osmislila. Preferiram prirodne tkanine te sam izabrala pamuk u kombinaciji s elastinom koji je stigao iz tvornice u Sloveniji. Uslijedilo je krojenje i šivanje majica. Izrada etiketa za brend mi je iznimno važna jer se radi o zadnjem 'touch-u' kako bi dizajn bio potpun; ovaj put sam se odlučila za kombinaciju crveno/bijelo. Print majice sam dogovorila s tiskarom u tehnici sito tisak, a pri odabiru majice za tisak koncentracija je bila na kroju i materijalu.

Kolekciju je fotografirao Alen Marić s modelima Anom Vrdoljak i Josipom Vuletićem. Tončica Baković se pobrinula za make up, a za frizuru je zaslužna Maja Brajević,vlasnica Cut Mat frizerskog salona. 

Ideja snimanja kampanje bila je odmaknuti se od klasičnih kampanja za odjeću. Htjeli smo na jedan neobičan način oživiti zgrade u kvartu Blatine s ciljem da osoba koja je ispred objektiva izgleda veće od zgrade ili u nekim slučajevima da zgrada 'odskače' od osobe. S fotografske tehničke strane svjesno su fotografijom rađene pogreške. Možda ovo nije najbolji način kako prikazati odjeću, ali je svakako jedna jako drugačija kampanja. Razbijati okvire i uvoditi nove stvari u bilo čemu je poanta, koliko god na prvu izgledalo krivo!


Izlaskom kampanje pristižu Ti pozitivni komentari i podrška; znači li to da si još jednom osluškivanjem tržišta ponudila nešto što ipak ne možemo kupiti u "običnim" dućanima? 

"Zadovoljna sam reakcijama, ali nažalost kampanja je izašla u trenutku kada je Covid - 19 stigao u grad pa je trenutno sve u stanju mirovanja. Izrada majica je danas dosta popularna, ali je, kao što sam ranije istakla, proces stvaranja od ideje do realizacije dug i temeljit. To su razlozi zbog kojih mislim da "manji" brendovi općenito nude kvalitetnije i idejno zanimljivije proizvode od masovnih lanaca."


Sada, kada iza sebe imaš veliko iskustvo u modnim projektima i dizajniranju, možeš li nam reći da li se od dizajna u Hrvatskoj može živjeti? 

"Netko može, a netko ne. :) Ja osobno, uz dizajn koji mi je i posao i hobi, uvijek imam i "second job". "


Za kraj, što bi savjetovala budućim modnim dizajnerima?

"Mislim da svatko ima svoja iskustva. Bitno je stalno biti u potrazi za novim idejama, izlagati svoje proizvode na sajmovima i pronaći svoju publiku."


Draga Suzana, uz čestitke na Tvojoj novoj kampanji, zahvaljujemo Ti na ovom nesebičnom dijeljenju iskustava i poticanju mladih dizajnera!  Veselimo se Tvojim novim projektima, a znamo da će ih kod Tebe biti i vrlo rado ćemo o njima opet pisati :)


"Hvala svima u školi Callegari na podršci svih ovih godina! #staysafe<3


Kampanju i radove možete pogledati i na:

Fb: https://bit.ly/3dhajun; Inst: https://bit.ly/33ZxOnC​​


Share This Post

Post Navigation

Učenje na daljinu u školi Callegari
Previous

Učenje na daljinu u školi Callegari

Leave review
Od obustave redovitog obrazovnog procesa u cijeloj...
Više...
Modni trendovi koji će obilježiti proljeće/ljeto 2020.
Next

Modni trendovi koji će obilježiti proljeće/ljeto 2020.

Leave review
Nakon snijega i samoizolacije u travnju, pred nama...
Više...

Blog kategorije

Recent Posts

Terenske nastave i aktivnosti izvan učionice

Terenske nastave i aktivnosti izvan učionice

Leave review
Važna značajka kurikuluma škole Callegari je inzistiranje na velikom udjelu...
Više...
PROLJEĆE JE IDEALNO VRIJEME ZA DOBRE ODLUKE!

PROLJEĆE JE IDEALNO VRIJEME ZA DOBRE ODLUKE!

Leave review
U tijeku su upisi u proljetne grupe obrazovanja za odrasle. U našim školama...
Više...
Marljive modne stilistice u zagrebačkoj školi

Marljive modne stilistice u zagrebačkoj školi

Leave review
Polaznice programa modni stilist odjeće s marketingom u velikom su poslu.
Više...
30 godina kontinuiranog djelovanja u Hrvatskoj

30 godina kontinuiranog djelovanja u Hrvatskoj

Leave review
Talijanska škola mode i dizajna Callegari otvorena je u Zagrebu 1994. godin...
Više...

Post Tags

Follow us

Učenje na daljinu u školi Callegari
Previous

Učenje na daljinu u školi Callegari

Leave review
Od obustave redovitog obrazovnog procesa u cijeloj...
Više...
Modni trendovi koji će obilježiti proljeće/ljeto 2020.
Next

Modni trendovi koji će obilježiti proljeće/ljeto 2020.

Leave review
Nakon snijega i samoizolacije u travnju, pred nama...
Više...